Интер Милано е новият шампион след провал на Аталанта

Аталанта и Сасуоло завърших наравно и връчиха титлата на Интер

Отборът на Интер Милано е шампион на Италия, след като прекия им преследвач Аталанта не успя да бие Сасуоло и мачът им завърши 1:1. По този начин тимът от Бергамо не може да задмине първият в класирането, който вече може да празнува трофея от Серия А. Бергамаските имаха шанс за по-добро представяне в шампионата, но го пропиляха. Те не демонстрираха нищо интересно и в днешния мач срещу осмия в класирането и се намират на второто място.

Аталанта няма дори и теоретични шансове да стане първи, което значи, че им остава да бранят втората позиция. Те имат равен брой точки с Милан по 69 и никакви шансове да достигнат до тима на Антонио Конте, който е едноличен лидер с актив от 82 точки. С оглед на представянето си Интер заслужава да бъде носител на титлата в Италия и по този въпрос няма две мнения.

Двубоят между Сасуоло и Аталанта започне зле за гостите, след като вратарят Голини спря непозволено на противников футболист. Въпреки този негатив, Аталанта не се отказаха да търсят победата и вкараха гол в 32-ата минута чрез Госенс. Съперникът обаче бе непримирим и демонстрира способностите през втората част, когато в 52-ата минута изравни чрез Берарди, който изпълни 11-метров наказателен удар. По този начин резултатът бе възстановен 1:1.

Числовото съотношение на футболистите на терена бе изравнено в 75-ата минута, когато Марлон извърши нарушение в наказателното поле и съдията го и изгони и отсъди дузпа. Муриел от Аталанта изпълни наказателния удар, но не успя да вкара и донесе трофея на Интер Милано. В момента пет отбора могат да спорят за втората позиция в класирането. Що се касае до „нерадзурите“ от Милано, то те могат да стартират празниците, тъй като шампионската титла им е в кърпа вързана.

5/5 - (5 votes)

Димитър Йорданов

Димитър Йорданов е копирайтър със стаж над 15 години. От 3 години е собственик на фирма за копирайтинг услуги Колорфул Копирайтинг ЕООД. Има богат опит в SEO оптимизация на сайтове за търсачки, както и в интернет маркетинга като цяло.

Свързани статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker